Ge mig något att förstå, ge mig något att bry mig om

Och där kickade 2015 igång med full fart.
Åkte tillbaka till Göteborg i söndags. Kändes lite motigt när jag inte riktigt vet när Lancelot kommer ner till mig och sen när nästa Kiruna besök blir..
Det var iallafall kul att träffa alla. Och att får ta hand om min lilla prins igen.
Idag har jag varit och köpt lite nya bett åt honom, eftersom han verkar så känslig för skav sånt. Så nya bettskivor och även ett tvådelat med fasta ringar och ett rakt med fasta ringar. Jag red ju Ultra sista tiden på ett rakt med fasta och det verkade hon trivas på, så vi testar sen. Köpte även lite slickstenar åt honom.. Så ska sätta allt i ett packet och skicka upp det till mamma :)
Nu ska jag fortsätta kvällen med lite vindruvor och juice. Måste kanske fundera på middag också.
 
Saknar tant ibland...
 
 
Gör mig en tjänst
Gör något nu
Säg något snällt, säg något fult
Ge mig något att förstå, ge mig något att bry mig om
Ge mig något som känns, ge mig något att fly ifrån
Ögonbrynen dansar på din panna
Kroppen går fast hjärtat vill stanna
Den vackraste flickan på jorden
Varje sak du säger är balsam
Vi är karaktärer i en Håkansång
Den vackraste flickan på jorden
Gör mig en tjänst, gör något nu
Säg något snällt, säg något fult
Ge mig något att förstå, ge mig något att bry mig om
Ge mig något som bräns, ge mig något att fly ifrån
Jag vill aldrig va din vän
Jag vill aldrig någonsin va din vän
För för
Tysta leken börjar nu
Den som pratar åker ut
Jag åkte ut
Du åkte ut
Tysta leken börjar nu
Den som pratar åker ut
Du åkte ut

Kommentera här: