All I need is a little love in the dark

All I need is a little love in my life
All I need is a little love in the dark
A little but I'm hoping it might kick start
Me and my broken  heart
I need a little loving tonight
Hold me so I'm not falling apart
A little but I'm hoping it might kick start
Me and my broken heart
 
Fredag = markarbete (ÄNTLIGEN!!). Vi har varit lite slarviga och inte kört vårat markarbetespass på länge. Eller jag har varit slarvig. Lite grinig kanske också.. mest troligt så var det så.
Men idag så ska vi ta tag i det, för nästa fredag är det tävlig!! Vi är anmälda till 0,90m och 1m på fredag, och sedan 1m lördag och söndag. Och jag ska försöka rida med lite jävlarsannama.. Så vi kommer runt! Men hästen har aldrig någonsin känts bättre än nu. Hon är helt super i dressyren och ställer upp jätte fint i hoppningen. Kanske att vi skulle sluta på topp? Fast när vet man att topppen är nådd? Tänk om det bara är början, tänk om vi kan hoppa högre, länga stegen mer, öka tempot och göra allt mycket mycket bättre?
 
 
Sen måste jag säga att jag känner mig enormt besviken på Ida!! här går hon och köper ett Micklem träns!! Hör och häpna, helt sanslöst alltså. Det är ju PS som gäller här. Lova kan få ett undantag men Ida? Nej nej, hoppas du nu läser det här. Nä men vi tycker om dig ändå :)
 
 

Kommentera här: