Jaha det var den semestern

26 Juli 2014. Ultra är såld. Har halvt om halvt sagt upp mig. Är nog kär. Något förvirrad iallafall. Det var inte riktigt min plan, inte alls. Är iallafall inte rastlös, känns skönt. Inga krypningar och jag får sova, rejäla framsteg.
Nä bara att vänts ut och se hur det känns och vad som händer. Oktober ut iallafall. 
 
Sommaren i korthet mer än ovanstående. Kiruna festivalen, pajala marknad och tält, sedan trollsjön med tält (svinigt kallt), narvik en snabbvända, töre och försäljningen, lite loppisar och slappning, spontan tripp till Göteborg 4 dagar, hem och börja jobba 2 veckor tidigare. Så då kan jag åka ner till Göteborg i september D kommer tillbaka från praktiken. Och chrille har tid för att träffa mig.
Måste söka mer jobb.. vill det här faktiskt!
 
 
Om jag vissla mot ekarnas pekande kvistar,
ska asfalten ge mig ett svar.
För jag har sparkat på stenar
det ligger i fickan, tvåtusen små stenar och jag.
Åh jag undrar och sparkar på stenar om natten
kring vägen där berg möter grus.
Och utan mörker blir allting så ljust för mitt öga
och mörker blir alltid till ljus.
Hur kan en sån sak som att veta hur han var
göra att jag inte blir likadan.
Det bara en sak, jag vill veta hur han var
så att jag inte blir likadan.
Bara en sak, jag vill veta hur han var
så att jag inte blir likadan.
 

Kommentera här: