Can I kiss you? 'Cause the night is closing in

Då ska vi se.. Idag är det fredag. Det är den 12e december. Och det regnar.
Som det kanske inte är så svårt att lista ut så är jag inte i Kiruna. Utan tog min bil och mina kläder och det absolut nödvändigaste och med hjälpa av pappa körde dessa ca 160 milen ner till Götlaborg.
Har jobbat tre veckor nu på nya jobbet och trivs verkligen. Visst saknar jag mina gamla kollegor och så, men alla här är jätte snälla och jobbet är roligt, har saknar det roliga den senaste tiden. Har saknar att känna att jag utfört något på jobbet, känna att kroppen är lite trött och huvudet fyllt med nya kunskaper.
Trivs överlag här. Inte ens regnet är farligt störande. Men har inte upplevt så mycket än, förutom att inte åka spårvagnen hem mitt i natten själv. Eller ja.. när jag bott in mig går det säkert bättre. Just nu gissar jag på att det står stämplat i huvudet på mig "NORRLÄNNING/VILSEN". Men ja, det kommer.
 
Saknar er alla hemma, men saknar inte Kiruna.
 
Now I wanna see the lights
And I wanna see it all
I'm ready for the rise even if we fall
I don't wanna be alone
Wanna wake and see the sun
Darling it has only just begun
And I'll sing it

Shout it out, sing it loud, I've got something to say
You're the one that I want and I'm screaming your name
Can I kiss you? 'Cause the night is closing in
Oh I, oh I, I'm ready for it
I come alive, I feel alive when you walk my way
There's a room in my heart, do you wanna stay?
And I'll show you that you're all I'm thinking of
Oh I, oh I, I'm ready for love

Kommentera här: